הובלה קטנה

הובלה קטנה

מהי הובלה קטנה?

הרבה לקוחות שואלים מהי הובלה קטנה

 מדובר על הובלה של מספר מצומצם של פריטים –  ניתן לדעת האם מדובר בהובלה קטנה על פי מספר הנפשות הנמצאות בבית. ברוב המקרים הובלה קטנה היא הובלה אשר מתבצעת עבור רווקים או רווקות, זוגות צעירים ללא ילדים, סטודנטים או אנשים אשר עוברים מדירת סטודיו או דירת חדר.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתייעץ איתנו על מנת שאנו נוכל להגיד לכם האם ההובלה שלכם היא הובלה קטנה או שמא מדובר בהובלה גדולה.בעזרת הצוות שלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר לא משנה אם מדובר בהובלה גדולה או קטנה. 

כמובן שאם מדובר בהובלה קטנה היתרון הבולט ביותר יבוא ליידי ביטוי במחיר האטרקטיבי שתקבלו, כי הובלות קטנות אינן עולות הרבה – וברוב המקרים הן יחסכו לכם זמן יקר שתוכלו לתעל אותו לטובת דברים אחרים שיכולים לשפר את אורח החיים שלכם.

מה ההבדל בין הובלה קטנה להובלה גדולה?

ההבדל המשמעותי ביותר בין הובלה גדולה להובלה קטנה זה כמובן בכמות הפריטים שנדרש להעביר. וכאשר מדובר על הובלה קטנה ברוב המקרים המצב בשטח יעיד על כמות קטנה של פריטים או קרטונים, הובלה שאפילו תוכלו להעביר אותה לבדכם. הובלה גדולה היא הובלה אשר באמצעותה אתם נדרשים להעביר כמות גדולה של פריטים או קרטונים ממקום אחד למקום אחר. ברוב המקרים מדובר על הובלה של משפחה שלמה אשר עוברת דירה או משרד גדול עם כמות גדולה של עובדים.

אלמנט נוסף שעשוי להסביר לכם מה ההבדל בין הובלות קטנות להובלות גדולות זה הציוד וכמות המובילים הנדרשים לביצוע ההובלה. אם מדובר על הובלה קטנה יגיעו אליכם מספר מצומצם של מובילים והציוד שיידרש לטובת ביצוע ההובלה הוא דל באופן יחסי. כאשר אנו מדברים על הובלה גדולה לא מן הנמנע כי יגיעו אליכם כמות גדולה יחסית של מובילים על מנת לבצע אותה במהירות וכמובן שלפעמים יידרש גם ציוד מיוחד על מנת להשלים את ההובלה.

הובלה קטנה במחירים נמוכים

עקבו אחרנו בפייסבוק לראות מחירים מתחרים

אין שום סיבה שתשלמו על הובלה קטנה מחירים לא הגיוניים! אתם צריכים להבין כי הובלה קטנה היא שירות שלפעמים יידרש לכם באופן קבוע, ולכן מהסיבה הזאת המחירים צריכים להיות שווים לכל כיס. אנו בחברת אוורגרין הובלות עושים את מירב המאמצים על מנת להתאים את מחירי ההובלות ללקוחות, ואצלנו תוכלו למצוא הובלה קטנה עם מחירים עוד יותר קטנים!

השאיפה שלנו היא שבסופו של יום כל אחד יוכל להרשות לעצמו לבצע הובלה קטנה, לא משנה אם מדובר על הובלה של מספר פריטים או שמא מדובר על הובלה של פריט בודד בלבד. אנו כמובן דואגים גם לספק לכם מובילים מנוסים אשר מכירים את התחום על בוריו. כך שאתם מרוויחים מכל העולמות – גם מקבלים את הובלות קטנות במחירים משתלמים וגם מקבלים את אנשי המקצוע המנוסים ביותר אשר מלווים אתכם לכל אורך הדרך. כי ההצלחה שלנו נמדדת רק על פי מידת שביעות הרצון שלכם בסופו של התהליך.

האם הובלה קטנה מהירה יותר מהובלה גדולה?

רוב המקרים הובלה קטנה תתבצע בצורה מהירה יותר מאשר הובלה גדולה, והסיבה לכך היא שכמות הציוד שנדרש להוביל הינו מצומצם יותר – ורוב המקרים ניתן יהיה להעביר את כל הציוד רק בפעם אחת. אך חשוב מאוד להבהיר נקודה קריטית מאוד הקשורה לנושא של מהירות ההובלה.

אנו בחברת אוורגרין הובלות עושים את מירב המאמצים על מנת לספק לכם את ההובלה במהירות האפשרית, כאשר השאיפה שלנו היא לפגוע בצורה המינימלית ביותר באיכות החיים שלכם. זה לא סוד שביצוע הובלה יפגום בסדר היום שלכם, ולכן השאיפה שלנו היא לבצע את זה בתוך זמן קצר ככל האפשר כמובן. 

אך אצלנו מהירות ההובלה זה לא הכול! אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לספק את ההובלה בצורה המקצועית ביותר, כאשר אצלנו איכות ההובלה היא חשובה יותר מאשר מהירות ההובלה. כמובן שהשאיפה שלנו כל העת זה לשלב בין שתי האלמנטים הללו, מצד אחד לבצע את ההובלה במקצועיות הנדרשת ומצד שני לבצע אותה בצורה מהירה – דבר שמתאפשרת בזכות הידע והניסיון שלנו בתחום. לכן אל תחשבו רק בתוך כמה זמן תתבצע ההובלה, אלא מי מבצע עבורכם את ההובלה זה כבר הרבה יותר חשוב.

הובלות קטנות ברמה הגבוהה ביותר עם אוורגרין הובלות

הובלה בצורה נכונה זה דבר קריטי, בטח כאשר מדובר על ציוד אישי שחשוב לכם שיגיע בשלמותו ממקום אחד למקום אחר. מהסיבה הזאת כאשר אתם מחפשים חברת הובלות, אסור לכם להתפשר על אף תנאי – שמבחינתכם אלה הם תנאי סף על מנת לבחור את חברת ההובלות שלנו. אנו בחברת אוורגרין הובלות שמחים להגיד לכם כי אצלנו כל התנאים הללו עומדים בשלמותם, ואפילו אנו נספק לכם אלמנטים נוספים שיהפכו את ההובלה שלכם להרבה יותר פשוטה.

אנו בחברת אוורגרין הובלות מעסיקים אך ורק אנשי מקצוע מנוסים, כאלה שיסייעו לכם לבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר. אנו מתעסקים בתחום ההובלות כבר שנים רבות, כאשר אנו מתמחים בביצוע הובלות קטנות בתל אביב ובכל עיר אחרת בישראל.

אצלנו הלקוחות תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות, ולכן אתם תקבלו את השירות הטוב ביותר – שירות אישי וחם במיוחד עבורכם. אנו מבינים את החשיבות של יחס אישי ללקוח, ומהסיבה הזאת אנו נעשה את מירב המאמצים בכדי לספק את השירות הזה לכל אחד מהלקוחות שלנו.

ומה לגבי העלויות? אצלנו בחברת אוורגרין הובלות אתם תקבלו את המחירים הזולים ביותר, כי השאיפה שלנו היא שכל אחד יוכל להזמין שירות של הובלות קטנות מעכשיו לעכשיו וללא סיבוכים מיותרים.

מקווים שענינו לשאלה מהי הובלה קטנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

שלום !

פנו אלינו בוואצאפ להצעת מחיר

× שלום איך נוכל לעזור ?